Personel Taşımacılığı
4.52 (90.46%) 197 votes
İstikrar & Güven & Kalite sloganı ile çıktığımız bu yolda güvenli ve konforlu bir ulaşım artık Meva Turizm ile çok kolay. 1999 yılından bugüne aldığı tüm bilgi ve deneyimlerini 2009 yılında hayata geçiren şirketimiz 80'den fazla kurum ve kuruluşa çözüm ortaklığı yaparak sunmaya devam ediyor. İnsan değerlerinin bilinci ile personel taşımacılığı ve öğrenci Taşımacılığı hizmeti veren şirketimiz yaptığı tüm taşıma servisi hizmetlerini iso 9001:2008 standartları çerçevesinde vererek servis taşımacılığı konusunda kaliteli bir deneyim yaşatıyor.

Servis taşımacılığı hizmeti şirketimizin diğer hizmetleri içerisinde önemli bir bölümünü oluşturup, teknoloji ile insanın iş birliğine dayalı bir çalışma sistemi ile kusursuz hizmet sunma deneyimini siz değerli müşterilerimize yaşatıyoruz.

Hayatınızı Kolaylaştırıyoruz...

Personel taşımacılığı hizmetinde şirketlerin en büyük sorunu zamanlamadır. Özellikle İstanbul gibi metropol şehirlerin en büyük sıkıntısının trafik olduğunu biliyoruz. Yaşanılan tüm trafik sorunları ve toplu taşıma alt yapısının yetersiz kalması neticesinde firmanızda iş kaybı olduğunu ve aynı zamanda çalışanlarınız ailesi ile biraz daha fazla zaman geçirmek istediği bilinci ile firmanızın ihtiyacı olan güzergahları oluştururken, teknolojinin en üst seviyesinden faydalanarak tercih edilen yolun en kısa ve trafiğin daha sakin olduğu bölgeleri belirleyerek servis taşımacılığı hizmeti veriyoruz...

Can Taşıdığımızın Bilincindeyiz...

Personel taşıma hizmeti hassasiyet ister. Hizmette görev alan tüm servis aracı sürücülerimiz sektörde en az 5 yıl tecrübeli kişilerden olup, aldıkları psikoteknik, src, ileri sürüş ve güvenli sürüş eğitimlerini belgeleyen sertifikalı kişilerdir. Koymuş olduğumuz bu standardın amacı, çalışanlarınızın rahat bir yolculuk yaşayarak, güvenliklerinin sağlanması hedeflenmektedir.

Araç filomuzun tamamı 0-5 yaş arası servis araçlarından olup, bakımları günlük olarak takip edilir ve muayeneleri gün geçirmeden yapılır.

Güvenliğiniz Bizim İçin Çok Önemli...

Aldığımız tüm önlemlerin yanı sıra, servis araçlarımızın tamamı GPS - araç takip sistemiyle takip edilerek yol güzergahında oluşabilecek tüm aksaklıkların çalışmalarımızı engellememesi adına önceden önlem alınır. Ayrıca personel servisi hizmetimizden faydalanan tüm çalışanlarınız servis aracı içerisinde ayrı ayrı sigortalanarak, ferdi kaza koltuk sigortasıyla güvence altına alınır.

Servis Taşıma Ücretleri 'ni Kontrol Altında Tutuyoruz...

Son yıllarda servis taşımacılığı artık lüks olmaktan çıkıp ihtiyaç haline dönüşmesiyle birçok firmanın giderlerinin arttığını biliyoruz. Bu sebeple firmanızda mevcut güzergâhlar tekrar gözden geçirilerek hem servis taşımacılığı fiyatlarınızı kontrol altına almanızı sağlıyor, hem de kaliteyi ucuza mal ediyoruz.

Diğer personel servis taşımacılığı şirketleri içerisinde farkımız yaptığımız çalışmalarda müşterilerimize verdiğimiz güvendir.  Bu güveni bireysel olarak 5000'in üzerinde kişinin servis taşımacılığı yaparak verdiğimiz gibi, referanslarımızla da güveninizi onaylatıyoruz.

İhtiyacınız olan servis taşımacılığı işinde bizden teklif almadan karar vermeyin. Ayrıca www.mevaturizm.com.tr sitemiz üzerinde diğer hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgiler alabilir, personel taşımacılığı fiyat teklifi talebinde bulunabilirsiniz. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.


Araç Sürücülerimiz

Şirketimiz sürücü seçimi konusunda oldukça hassastır. Sürücülerimizi seçerken kriterlerimiz;

  • Adli sicil kaydı olmayan kişiler,
  • Sağlık raporunda şoförlük yapmaya engel teşkil edici hiç bir problem bulunmayan,
  • Servis taşımacılığı sektöründe en az 5 yıllık tecrübeli,
  • https://e-tuhim.ibb.gov.tr/ adresinden alınmış şoför kartına sahip,
  • Yaş ortalaması 25 - 55 yaş arası olan,
  • Güvenli sürüş ve ileri sürüş teknikleri eğitimleri almış ve aldığı eğitimler sonucu sınav ile sertifikaya sahip olan,
  • Ehliyet sicil kaydın da alkol vb. gibi suç teşkil edici kazası olmayan,
  • Kılık kıyafet konusunda gerekli özeni gösterip, firmamızın belirlediği kıyafetleri giyen,
  • Araç temizliğini günlük yapan,
  • İletişimi kuvvetli ve personeliniz arasında gereksiz diyaloglara girilmemesi bilincinde olan kişilerden oluşmaktadır.


Denetimlerimiz

Operasyon Sorumluları;

Bu kişiler firmamızın bünyesinde görev alan ve personel taşıma hizmeti verdiğimiz bölgelerin sorumlularından oluşmaktadır. Firmanız da verilen taşımacılık hizmeti ilgili bölge sorumlusu tarafından sabah ve akşam olmak üzere rutin şekilde kontrol edilir. Yapılan kontroller servis araçlarının belirlediğiniz saatler şirketinize ulaştığını, şoförlerin kılık kıyafet kontrolü, aracın temizliği yönündeki diğer servis güzergah belgesi ve servis yetki belgesi kontrollerini yaparak varsa yaşanılan aksaklıkları üst yöneticilerine raporlamak suretiyle gerekli tedbirleri almaya ve yönlendirmeleri yapmaya yetkili kişilerdir.

Üst Denetim;

Firmamız bünyesinde ki yapılan denetimin amacı araçların ve yapılan işin organizasyon kontrollerinin yapıldığı gibi aynı zaman da operasyon sorumlularının da  kontrol edilmesidir. Yapılan bu denetimin amacı oluşan aksaklıkların hemen müdahalesi ve müşteri tarafına yansımadan şikayet konusu haline dönmemesi amacıyla alınan ek bir tedbirdir. Böylelikle müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarımızı sağlamış oluyoruz.

Kurallara Bağlılık;

Servis araçlarımızı yaptığımız rutin kontroller dışında arka planda yaptığımız en önemli diğer kontrolümüz, araçların GPS üzerinden takibidir. Takibimiz sayesinde araçların hız kontrolünden, güzergah kontrolüne ve araç hakkında lastik basıncına kadar görebildiğimiz kontrollerimiz vardır. Şehir içi hız kurallarına bağlılığın denetiminden, duraklarda ki personelin alınış ve bırakılış saatlerine riayet edilmesi gibi bir çok önemli hususu ofisimizden sürekli takip ediyoruz. Özellikle bu konularda çalışan personelimize inisiyatif hakkı tanımıyoruz. Aksini uygulayan çalışanlarımıza önce ihtar devamı halinde iş akdinin sonlandırılması ile yaptırım uyguluyoruz.


Servis Araçlarımız

Araç filomuzun özellikleri;

  • Servis Taşımacılığı hizmetinde kullandığımız araçlar 0-3 yaş arasıdır,
  • Genel olarak A sınıfı nitelendirilen Mercedes Sprinter, Volkwagen Crafter, Citroen marka araçlar,
  • Kara yolları kanununa göre mevsimlik lastik değişimleri yapılan,
  • Araçların iç yapısı fabrika çıkışlı değil, tamamı oto dizayn şirketleri tarafından dizayn edilmiş konforlu,
  • Temizlikleri günlük yapılan,
  • Bakımları günlük olarak sürekli takip edilerek süresi geçirilmeden yetkili servise yaptırılan,
  • Muayeneleri düzenli kontrol edilip zamanı geçirilmeden,
  • Hizmet verdiği firmanın ve güzergah adının bulunduğu tabelanın görünürlüğü sağlayan,
  • Özellikle yol mesafesi uzun olan araçlarda televizyon kullanımına müsait araçlardan oluşmaktadır.

Güzergah & Rota Optimizasyonu

Yaptığımız tüm rotasyon çalışması tamamen çalışanların menfaatini düşünerek yapıldığı gibi aynı zamanda şirketin ödeme noktasında ki bütçesini de hedef almaktadır. Özel rotasyon programlarımız aracılığıyla yaptığımız çalışmalar sonucunda çalışanlarınızın yollarda daha az zaman geçirmesini sağladığımız gibi, trafiğin daha az yoğunluk yaşandığı bölgeleri seçerek zamandan tasarruf etmenizi sağlıyoruz. Tüm bunların yanı sıra servis aracının güzergahı kısaltılma durumu gözetlenerek maliyetlerinizi düşürmeyi sağlıyoruz.

Güzergah çalışmasını yaparken yaptığımız taşımacılığı işini en kolay hale getirebilmek amacıyla çalışanlarınızın servis aracına ulaşımını en kolay ve kısa olacak şekilde ayarlıyor, aynı zamanda ilk binen personelin araç içerisinde ki geçirdiği süreyi baz alarak memnuniyetsizlik oluşmaması açısından tüm kriterleri düşünüyoruz.


Güvenlik Önlemlerimiz

  • İstanbul koşulların da trafikteki araç sayısı ve yoğunluğu sebebiyle her an kazaya müsait bir ortam var. Bu sebeple hizmette kullanılan tüm araçlar kasko sigortasının yanı sıra "ferdi kaza koltuk sigortası" ile kişiler ayrı ayrı sigortalanmaktadır. Yapılan sigortanın en düşük kişi başı teminatı elli bin TL. dir. Olası bir kaza durumunda özel hastane ayırt etmeksizin tüm masrafları bu sigorta tarafından karşılanır. Ayrıca firmamız Esencan hastaneleri ve Medline sağlık kuruluşuyla anlaşmalı olup tüm olası tedbirler alınmaktadır.
  • Ayrıca araçlarımız içerisinde yangın tüpü, ilk yardım çantası gibi bulundurulması zorunlu olan tüm gereçler bulunduğu gibi hepsinin bakımları ve yenileme süreleri düzenli takip edilmektedir.
  • Taşımacılık yapan tüm araçlarımız da emniyet kemeri sistemleri kusursuz çalışmakta ve servis esnasında tüm çalışanlarınızdan bunların kullanılmasına yönelik belirtici ikaz levhaları görünür yerde bulundurulmaktadır.


Fiyatlandırma Esaslarımız

Personel taşımacılığı ücretleri belirlenirken öncelikle araç kapasitesi tespiti yapılarak aracın kullanacağı güzergahın kilometre hesaplaması yapılır. Sabah ve akşam olmak üzere toplam yapılan toplam kilometre esas alınarak fiyatlar belirlenir. Tarafımızdan verilen fiyat teklifi içerisinde güzergah mesafesi, kullanılacak araç kapasitesi, aracın sigortası, akaryakıt giderleri, sigorta giderleri ve diğer tüm bakım gibi giderler dahil edilerek fiyatlandırma tarafınıza gönderilir. Bunlar ayrıca fiyat teklifi içerisinde açık bir şekilde görebilmeniz mümkün.

Kurumun personel taşıma ücretlerinde belirlenen fiyatlar dışında güzergah uzaması veya araç kapasite büyütülmesi ya  da akaryakıt'a gelen zaman oranının %30'u aşması hariç hiçbir ek ödeme yapması gerekmediği gibi, firmamızdan tarafınıza fazla ödemeye ilişkin talep gelmez.


Faturalandırma

Şirketimizde kullandığımız özel personel taşımacılığı programı'na günlük çalışma puantajını sabah ve akşam olmak üzere ayrı ayrı kayıt altına alınır. Alınan kayıtlarda plaka bazında hangi aracın çalıştığını, firmanızda hangi günler çalışma yapıldığını  belirten döküm tarafınıza gönderilir. Karşılıklı mutabakat sonucunda anlaşma sağlanan fiyatlar üzerinde gün çarpımı yapılarak tarafınıza her ayın ilk günü faturanız ulaştırılır. Anlaşma koşullarına göre firmamız yetkilisi tahsilat yapar.


Bilgilerinizi bırakın, sizi geri arayalım.

Lütfen bekleyin...