Kalite Politikamız,

Verdiğimiz tüm hizmetlerde öncelikli olarak müşteri memnuniyetinin en üst seviyede olmasını sağlayıp, bu memnuniyeti koruyabilmek, müşterilerimizden bize tüm geri bildirimlerin etkili bir şekilde yönetilebilmesi ve sürekli olarak hizmetlerimizde iyileştirmeyi hedef alan bir kalite yönetim sistemi sağlayabilmektir.

Aynı zamanda kalite yönetim sistemimizi sahip olduğumuz İSO 9001:2008 standartları doğrultusunda sunarak, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesi doğrultusunda,

  • Takım ruhu içerisinde çalışmalarımızı yaparak tüm birimlerin hedeflerine ulaşması,
  • Performansımızı etkileyecek tüm çalışmaların belirlenmesi ve önleyici çalışmaların belirlenerek tedbirlerin alınması,
  • Güvenli ve konforlu hizmeti zamanında ve sorunsuz olarak sunabilmek amacı ile tüm süreçlerin yürütülmesini sağlayabilmek,
  • Müşterilerimizle çalışanlarımız arasında iletişimin daha güçlü olabilmesi adına bu yetkinlikleri arttırabilecek eğitimler düzenlenmesi,
  • Kaynakların verimli ve etkin kullanılabilmesi için hizmetin sürekliliğini sağlamak,
  • Teknolojiyi en iyi şekilde kullanabilmek için, gerekli tüm araştırmaları ve yatırımları yapmak suretiyle ihtiyaç duyulan entegrasyonu sağlayabilmek.

Biz Meva Turizm olarak kalite yönünden öncülüğümüz ile sektörde ki diğer firmalar arasında örnek bir kuruluş olabilmek için var gücümüzle çalışmayı esas alırız.