Servis Taşımacılığı Yönetimi

İş verimliliğinin artması ve aynı zaman da düzenin sağlanabilmesi adına bir çok firma son dönemde servis taşımacılığı hizmetine yönlenmiştir. Ancak bu hizmetin kendine özgü çok fazla kriterleri olup, hassasiyeti oldukça yüksek olan bir iştir. Zaman yönetiminden tutunda, maliyetlere gelene kadar birçok kıstas bulunmaktadır. Bu sebeple günden güne her gün yeni bir düzenleme getirilerek hizmet kalitesinin üst seviyede olması hedeflenmektedir.

Toplu taşımacılığı verimli ve en etkili şekilde yönetebilerek tamamen memnuniyet hedefi ile geliştirilen bu sistem sayesinde pek çok mağduriyet ve yaşanılan olumsuz olaylar minimize edilebilmektedir.

Meva Turizm Servis Taşımacılığı Yönetimini Nasıl Yapıyor?

1998 yılından süre gelen tüm bilgi ve deneyimlerimizi sektöre yatırdık. 2008 yılından bu güne her gün kendimizi yenilerek, standartları sağlayarak hali hazırdan 80’den fazla kurum ve kuruluşa hizmet vermenin gururunu yaşıyoruz. Bizi biz yapan en büyük değerimiz dürüstlüğümüz ve profesyonel çalışmalarımızdır. Bu sayede müşterilerimizin güvenini kazanmaktan ve mutlu edebilmekten gurur duyuyoruz.


Araçlarımızın Özellikleri

Yaşadığımız koşullarda gün itibari ile trafikte tam 21 milyon üzerinde araç vardır. Ve bunların büyük yoğunluğu İstanbul, Ankara, İzmir gibi metropol şehirlerde bulunuyor. Bundan sebep trafiğin çok fazla yoğun oluşu ile araçların arızalanması ve yolda kalma gibi bir çok olumsuzluğun yaşanması kaçınılmaz oluyor. Bunları en aza indirebilmek amacı ile;

  • Hizmette kullandığımız araçlar 3 (Üç) yaşından daha büyük değildir.
  • Araçlarımız özel olarak dizayn şirketleri tarafından yapılandırılarak, tamamen kişilerin konforu hedeflenmiştir.
  • Araçlarımızın bakımları düzenli olarak yetkili servislerde yaptırılır. Aynı zamanda bu bakımların düzenli takip edilebilmesi için araç bakım formuna düzenli olarak tüm bilgiler girilir.
  • Muayeneleri gün geçirilmeden yapılarak ilgili formlara mutlaka işlenir.
  • Servis Taşımacılığı hizmetinde görev alan tüm araçların içerisinde yangın tüpü, ilk yardım çantası ve diğer araç için gerekli olan tüm avadanlıklar eksiksiz olmak suretiyle bulundurulur.
  • Araçlarımızın tümü GPRS üzerinden takip edilerek, olası yol çalışması ve güzergah optimizasyonu için aktif olarak kullanılır. (Müşterilerimizin talebi üzerine hizmet veren araçları kendileri de takip edebilir.)
  • Karayolları müdürlüğünün belirlemiş olduğu uygulamalara istisnasız uyarak özellikle mevsim şartlarına göre lastik değişim gibi konularda asla geciktirme söz konusu olmaz.
  • Mevsim koşullarına göre araçlarımızın tamamı ısıtma ve soğutma sisteminin bakımı yapılmış ve çalışır durumda hizmet vermektedir.
  • Genellikle A sınıfı olarak nitelendirilen Mercedes Sprinter, Wolksvagen Crafter gibi araçlar hizmette kullanılır.
  • Servis hizmeti veren araçlar güvenlik bakımından tamamen standartlara uygun olarak dizayn edilmiştir.
  • Araçların tümü günlük olarak iç ve dış temizliği detaylı yapılarak hijyen konusunda hassasiyet gösterilmektedir.


Sürücülerimizin Özellikleri

Hizmet sürecinin tüm yönetimi insan gücüne dayalı bir sistemdir. Bu sebeple sorunları en aza indirmeyi hedefleyen şirketimiz şoför seçimi konusunda ve görevlendirme konusunda oldukça hassas davranmaktadır. Şoförlerimizi seçerken belirlediğimiz kriterlere göre;

  • Şoförlerimizin tamamı servis taşımacılığı sektöründe en az 5 yıl deneyimli ve olumlu referanslara sahip kişilerdir.
  • Ehliyetleri kullandığı araç kapasitesine uygun olup, servis taşımacılığı kartı belgesi olan kişilerdir.
  • Sürücülerimizin adli sicil kaydı olmayıp, sağlık yönünden şoförlük yapmaya hiçbir engel teşkil edici problemi olmayan kişilerdir.
  • Sürücülerimizin göreve başlatılmadan önce son 6 aylık GBT kaydı ilgili Emniyet Müdürlüğünden alınır ve kayıtlar içerisinde alkol veya herhangi bir madde sebebi ile kazaya karışmış kişiler kesinlikle çalıştırılmaz.
  • Kişisel bakımı konusunda hassas olan, şirketimizin belirlediği kılık kıyafet düzenine riayet eden, saç ve sakal bakımını günlük olarak yapan kişilerdir.
  • Güvenli sürüş ve ileri sürüş eğitimi alan, aynı zamanda trafik kurallarına bağlılığı olan kişilerdir.
  • Diyalog konusunda uzlaşılması güç olmayan ve etkili iletişim gücüne sahiplerdir.
  • Çalışan tüm sürücüler en az 25 yaşında olup, en fazla 55 yaşındadır.
  • Tüm şoförlerimizin psikoteknik yeterlilik belgesi olup, ayrıca yolcu taşımacılığı için gerekli olan SRC belgesi vardır.


Kalite Yönetimi Sistemimiz

Çalışmalarımızda tamamen müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Bu yolda yapılması gereken tüm adımları asla geri durmadan atarak Uluslararası ve Türkiye standartlarına uyarak hizmet veriyoruz. Meva Turizm bu standartları uygulama sonucu kalitesini iso 9001 , iso 14001, ohsas 18001 ve tse belgeleri ile tescillemiştir. Her gün kendimizi daha fazla geliştirerek, insanın teknoloji ile olan iş birliği sayesinde tamamen sorunsuz bir yönetim hedeflenmektedir.


Zaman Yönetimimiz

İşyerlerinin en büyük kazancı zamandır. Yaşanılan her gecikmenin maddi kayıplara yol açtığını biliyoruz. Tüm bunların önüne geçebilmek amacı ile var gücüyle çalışan meva turizm, zamanlama yönetimini yaparken aynı anda kişilerinde memnuniyetini kazanmayı hedeflemektedir.

Teknolojiden faydalanarak kullandığımız özel rota oluşturma programları sayesinde, bütün çalışanlarınızın adres bilgisine göre en uygun güzergahları oluşturuyoruz. Güzergahlar oluşturulurken servis aracı kullanacak kişilerin yürüme mesafesi gibi birçok kriter göz önüne alınmaktadır. Bu sayede hem zaman dan tasarruf ettiriyoruz, hemde personelinizin araç içerisinde daha az zaman geçirerek aileleri ile daha fazla vakit geçirmelerini sağlıyoruz.


Fiyatlandırma Politikamız

Bugün her şirketin amacı giderlerini kontrol altına alabilmektir. Yaptığımız tüm çalışmalarda amacımız tamamen müşteri memnuniyeti odaklı olduğu için, yukarıda bahsettiğimiz zaman yönetimi sonucunda maliyetlerinizi çok fazla yüksek tutmamayı ve ya düşürmeyi taahhüt ediyoruz. Firmamız prensip olarak hiçbir müşteriye düşük fiyat ile başlayarak daha sonra dan farklı sebeplerle maliyetleri yükseltme çabasına girmemektedir.

Dürüstlük ilkesini ilk kaide olarak yaşayan meva turizm, yapılan personel taşıma sözleşmesinin tüm maddelerine istisnasız riayet ederek, akaryakıta belirlediğimiz oranın üzerinde zam gelmesi, mevcut güzergahın uzaması, hizmet veren araç kapasitesinin artması dışında hiçbir suretle servis taşımacılığı hizmetine ilave bir ücret talebinde bulunmaz.


Hizmet Takibi

Çalışma prensiplerimiz de sorunları en asgariye düşürmeyi hedefleyen firmamız, sektörde tecrübeli genç ve dinamik ekibi ile her an ulaşılabilir olmanın avantajlarını yaşatıyor. Hizmet sürecinde belirlediğimiz tüm kriterleri yerine getirdikten sonra verilen servis taşımacılığı hizmetini takip etmeyi bırakmıyoruz.

Her gün sabah ve akşam olmak üzere firmamızda görev alan ilgili bölge sorumluları tarafından giriş saatlerinde ve çıkış saatlerinde mutlaka kontrol yapılır. Yapılan bu kontrollerde aracın temizliğinden, şoförün kılık kıyafeti dahil olmak üzere, firmanıza servis aracının giriş ve çıkış saatleri takip edilerek olası problemler şikayete dönüşmeden hemen müdahale edilir.

Aynı zaman da aylık olarak düzenli müşteri ziyaretleri gerçekleştirilerek, talepler alınır varsa problemler dinlenerek tüm önlemler alınır. Müşterilerimize 6 aylık periyodlarda olmak üzere, tüm servis aracı kullanan kişilere müşteri memnuniyet anketi düzenlenerek kalite ölçümü tarafımızdan yapılır ve bu anket sonucu ilgili yönetici ile paylaşılır.

Bu sayede tüm sorunlar çok rahat bir şekilde gözlemlenerek, memnuniyet üst seviyeye çıkarılmak suretiyle ilgili çalışmalar başlatılır.


Vermiş olduğumuz “servis taşımacılığı hizmetinden sizde faydalanmak istiyorsanız, hemen bizimle 0(212) 424 12 12 numaralı telefondan iletişime geçebilir ve ya sitemizin menüsünden talepte bulunarak bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan Personel Servisi başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Bu gönderinin yorumları kapatılmış.